lördag

Jag vet att det är lördag. Ändå känns det inte så. Vet faktiskt inte vad det känns som. Men inte lördag i alla fall.
Helgen har gått långsamt eftersom Albin bara har hållt på med bilen och jag har inte gjort någonting speciellt.
Sen eftersom det blev ganska sent igår sov vi hos hans föräldrar. Dock var de inte hemma utan ute med husvagnen, så jag satt framför deras 50 tum tv halva natten ! Haha
Imorgon ska vi ut med båten och bara ha det mysigt. Vet att det kommer bli hur bra som helst.
Nu ska jag kasta mig på Albin och mysa !

Kommentarer
Anki

Glöm inte att nya flytvästen ska på imorgon, den ska inte bara vara snygg att titta på utan ANVÄNDAS också. "Tjatiga mamma" :-)

2009-05-23 @ 22:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0