hemma

Jag kom precis hem från skolan :)
Efter skolan gick jag och Michaela en myspromenad, hur mysigt som helst att bara gå och prata om allt möjligt.
Nu sitter jag här i min säng och pillar med datorn. Ska snart skriva klart ett arbete som jag ligger efter med. Och ni som följer min blogg och tycker att jag skriver så ofta kan jag meddela att det är samma (jävla) arbete. Jag orkade inte göra klart det förra veckan. Jag började bara så nu gäller det att ligga i.

Jag har haft lite problem med min säng sista tiden. Benen har nämligen suttit lite halvt löst och ett har vikt sig så det har känts lite som att sova på de sju haven för att sängen har rört sig så mycket. Men igår kväll tröttnade jag så jag ställde sängen på högkant, skruvade bort alla ben och lade sängen ner. Nu känns det mycket bättre måste jag säga !

Jag ville bara berätta ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0