god morgon

Jag var hos tandläkaren imorse och det gick hur bra som helst.
Jag älskar min tandläkare, hon säger alltid hur fina tänder jag har.
Det har hon alltid gjort, hon är underbar. Jag behöver aldrig vara orolig för att gå till tandläkaren när jag ska ha henne ! =)

Efter tandläkarbesöket åkte jag hem till Julia i Liljeholmen och här sitter jag nu.
Vi har precis ätit lite och nu sitter hon och gör sig i ordning innan skolan.
Vi ska snart åka och den här dagen är skit tråkig. Bara engelska och BKF (barn, kultur &fritid)
Sen har jag utvecklingsamtal och efter det ska jag bege mig till Solna för att gå på AIK - HAMMARBY.
Hoppas att det slutar regna för det är ju inte direkt kul att stå och kolla på matchen i spöregn. Usch!
Hoppas att det blir tre poäng ikväll !

Hörs ikväll eller imorgon , puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0