david tegneborg

Ja, vem är denna David Tegneborg ?
Jo han är min bäste vän, den bästa man kan ha !
Jag vet att jag alltid kan prata med honom , om allt !
David var en av de få som fanns för mig när det kändes som att hela mitt liv rasade,
när jag mådde så dåligt att jag knappt kunde stå på mina egna ben.
Han fick mig att förstå att man kunde hitta bättre vänner än de jag hade .
Han fick mig att förstå att det fanns ett annat liv än det jag levde.
Han fick mig att inse att männsikor inte alltid är de man tror att de är.
Han fick mig på kort tid att älska honom.
David Tegneborg, du är min bästa vän !

DAVID

Kommentarer
David

taack elin! shit jag blir ju helt generad här! du ska veta att du också är en helt grym kompis som man verkligen kan prata med och då menar jag om allt! Du vet att du alltid kan prata med mig :)



ps. Jag är glad att du insåg att jag inte är någon tönt haha ;))

2009-05-12 @ 20:18:13
URL: http://tegneborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0