tecken på lathet

Du sitter och väntar på bussen i en kvart, fast det bara tar 10 min att gå.
Du väntar på att någon annan reagerar på att mjölken är slut när du äter middag, för du orkar inte hämta ny själv.
Du ropar på någon annan när du vill ha fjärrkontrollen som ligger på bordet som du inte orkar sätta dig upp för att ta.
Du tar bussen till skolan/jobbet som tar 20 min längre tid än tåget för att du inte orkar med att byta två gånger.
Du blir riktigt irriterad när det inte finns någon rulltrappa ner, utan bara upp. Och du ska ner.

Hur många känner igen sig?


Kommentarer
David

Det är med mjölken känner jag igen ^^ och jag är bäst på utnyttja den taktiken!

2009-03-08 @ 17:55:57
URL: http://tegneborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0