mys måndag

Ja, efter skolan idag träffade jag David på vårt vanliga fik. Vi åt lite god lunch/mellanmål och sen kollade vi lite på skor. När vi började promenera hemåt kom vi på att vi ville träffa vår gamla NO lärare så det blev ett mysigt besök i gamla skolan. Mys pys , jag saknar min NO lärare!!
Ja, sedan bar det av till mig för jag ville att David skkulle se mitt förändrade rum (bilder kommer, när hela rummet är klart!!) Ja, så där satt vi. David på sängen och jag på golvet och sorterae kläder. Vi har iallafall kommit underfund med att vi ska träffas oftare. För ni när vi träffas har vi så mycket att prata om att vi håller på i fyra timmar. Haha.
Aja , dags att sova.

Här kommer en bild på min bästaste David.



Kommentarer
David

Det var bäst! Lätt att vi gör om det! :)

2009-03-10 @ 15:54:08
URL: http://tegneborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0