lördag.

Det är konstigt, vi umgås inte speciellt mycket här hemma.
Jag springer runt och städar, Albin håller på att skrapa fog och sen lägga i nytt inne i badrummet.
Och Charlie, ja, han tar alla chanser han får för att komma in i badrummet. Han lyckas tyvär inte så bra , eftersom jag är så snabb som jag är ;)

Just nu sitter jag här och fikar lite med mig själv.
När jag ändå höll på att städa inne i köket passade jag på att sätta på lite kaffe och nu sitter jag är med kaffe och digestive kex. Riktigt skönt att vila en stund från allt städande, men snart är det dags igen !

Hur ser er lördag ut ?

Kommentarer
Anki

Ja ungefär likadan. Janne sätter upp nytt tak i lillrummet och jag har precis dammsugit.

2009-03-07 @ 15:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0