jag måste bara få säga att

Jag tycker att det är tråkigt det här med vänner.

Alltså, inte att ha dem. Utan att förlora dem.

Jag är så trött på att man förlorar vissa vänner bara för att man träffar pojkvän , börjar i ny skola eller flyttar.
Varför ska det vara så?

Ena veckan sitter man där och säger " vi två för alltid, vi två mot världen".

Ett år senare känner man inte människan.

Man hörs aldrig längre.
Det lilla man vet har man fått höra på omvägar.

Varför är man aldrig två i en vänskap?

Varför är det alltid någon som känner sig bortglömd?

Varför tar man inte vara på det man har ?

Så många frågor, så få svar.


Kommentarer
David

Sånt där suger faktiskt, det är orättvist att det händer överhuvudtaget =/ fast jag finns alltid här!

2009-03-20 @ 18:36:40
URL: http://tegneborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0