jag mår dåligt

Dåligt, sjuk, dålig.
Inte dåligt på deppigt sätt.
Utan bara dålig på ett sjukt sätt .
Okej, nu blev det komplicerat men jag tror att ni förstår i alla fall !

Jag är lycklig också för på fredag åker jag till Lappland i 10 dagar. Jag längtar som en tok !
Dock kommer jag ju sakna er, mina kära läsare.
Men tänk hur mycket jag kommer ha att berätta när jag kommer hem.
Plus att på loven brukar mina läsare försvinna och komma tillbaka igen när skolan börjar så jag tror inte att ni lider så otroligt faktiskt... (?)

Nu tänkte jag bädda sängen för mina lakan har åkt ner i tvätten och sen ska jag kolla på en bra film och sova. Jag har sovit halva dagen, men är man sjuk så är man.
Hoppas att ni mår bra iallafall !
( Vet inte hur det blir med bloggen i veckan eftersom min dator har kraschat och vår stationära är så sjukt galet seg ! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0