jag är duktig

Jag har fortfarande ont i magen.
Men Albin är på väg hem nu, han har med sig bananer till mig.
När jag var på Corfu med mamma och syster år 2000 träffade vi en helt underbar reseledare, hon lärde oss att man ska äta mosad banan med citron när man har problem med magen. Och inte nog med att det är gott, det hjälper faktiskt !

Men som rubriken avslöjar, jag är duktig !
Jag har suttit och skrivit på min inlämning hela dagen.
Och vet ni vad ? Jag är snart klar !


Charlie gillar att vara med hela tiden. Han sätter sig mellan mig och dator och sedan lägger han huvudet på tangenterna. jag tog lite bilder. Tyvär blev de lite mörka, men det funkar nog iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0