helvetesnatt

Fy vilken hemsk natt.
Först kunde jag inte somna för jag låg och tänkte så mycket. Och  när jag väl somnade tog drömmarna över.
Nu känns det som att jag inte har sovit alls.
Är gråtfärdig p.g.a. denna helvetesnatt....
Jaja, livet går vidare ! :D

Imorgon ska jag åka bräda i Flottsbro hela dagen.
Hoppas att det går bra så att inte Julia håller på att mörda mig för att det går så långsamt...Haha.
Nej men det ska nog gå bra.
Hon ska ju sova med mig hos Albin ikväll så det känns bra, faktiskt ! hihihi.
Nej, nu måste jag äta någonting.

Kommentarer
David

Ska du åka snowboard? :D det är ett bra val, det är grymt kul när man kan det!

2009-03-03 @ 20:53:08
URL: http://tegneborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0