glad, lycklig, trött

Min bejbi åkte precis hem. Han har varit underbar och hjälpt mig att plugga matte.
Eftersom jag mådde så dåligt idag och ville hem var han finast i hela världen och skjutsade hem mig. Och tur var väl det, för på väg hem kom jag på att jag har matteprov imorgon. Jag som hade tänkt att det var på onsdag....
Nu har vi iallafall bestämt att han ska komma in till stan på onsdag så ska jag bjuda på lunch, jag är underbar, jag vet. Haha !

Nu tänkte jag snart ta en dusch , skolan är imorgon och det känns inte som att det är magsjuka iallafall eftersom jag inte har spytt på hela dagen eller natten. Hoppas att det förblir så för jag vill verkligen till skolan och göra matteprovet. Sen har vi stadsvandring imorgon på idrotten och det kan vara kul att gå på.
Aja, vi hörs imorgon, god natt !


Jag älskar att älska dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0