17:17

JAJA, jag erkänner.

Jag pussade på mobilen, knackade tre gånger i bordet och önskade mig någonting.
Eftersom jag sitter i skolan och ingen ser mig kändes det bra att göra det.
När jag sitter på busse brukar det kännas liiiiite jobbigare om jag ska vara ärlig. Men jag gör det och jag är en så pass ärlig människa att jag är så erkänner jag det =)

Ja, jag sitter inte i skolan för att jag trivs så bra och tycker att det är s kul att sitta här. NEJ!
Jag har faktiskt en anledning. Mamma och jag ska mötas ca 18:00 i Solna och jag har ingenting bättre för mig tills dess så jag stannade och skrev klart mitt CV som vi hade i Svenska uppgift och nu sitter jag här och kollar på städaren så att han gör ett bra jobb! ( jag leker hemlig agent ) haha , nej , så extremt är det faktiskt inte. Haha.


Nej, nu ska jag kila. Håller på att kissa på mig och dö av uttråkning i denna trista skola. (Sen verkar städaren göra sitt jobb också , så jag har absolut ingen anledning att stanna)


Vi hörs ikväll, om jag orkar skriva.

See you ! ( suckers)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0