torsdag

Även om tanken på att skaffa barn kan vara framme ibland, vet jag att jag är för ung och egentligen inte alls är tillräckligt mogen och absolut inte redo. Ändå kan jag känna att det skulle vara så mysigt med en liten knodd. Att vänta några år är en självklarhet för både mig och Albin och igår fick vi verkligen svart på vitt att vi inte ska skaffa barn på några år.
Vi kan inte ens hålla reda på Charlie !

Här kommer förklaringen !
Jag var ute på balkongen igår runt halv tio och vattnade, sen gick jag in och stängde då balkongdörren.
Efter det gick vi ner till bilen för jag märkte att jag hade glömt lite saker. När vi kom tillbaka runt tio kom inte Charlie och mötte oss ( som han alltid gör) . Albin frågade om jag hade sett honom (?) men jag svarade nej och ingen av oss tänkte mer på det. Jag tänkte gå och lägga mig runt kvart över tio men kom på att jag har allt för mycket skolarbete att göra klart. Så jag satt kvar och gjorde klart. Strax efter elva bestämde sig Albin för att gå och lägga sig och jag kom på att jag fortfarande inte sett Charlie. Som en blixt från himlen kastar jag mig upp, stormar fram till balkongen och öppnar dörren. Som skjuten ur en kanon kom Charlie inkutandes. Han hade alltså suttit på balkongen i lite mer än 1,5 timme, det var ca 7 grader kallt , och vi hade inte märkt någonting.
Vi vet inte om Charlie hade försökt ta sig in genom att krafsa eller skrika eller liknande men vi hade ganska högt ljud på tv:n så vi märkte ingenting !

Helt enkelt , vi ska inte skaffa barn !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0