sommarlov !!

Ja, nu har jag sommarlov !
Wihoo !
Jag har ledigt fram till 19 augusti då skolan börjar igen.
Vi har läst 7 ämnen första året. (Nu ska jag skryta lite )
Jag fick 6 VG & 1 MVG, känns hur bra som helst !
Speciellt eftersom MVG var i Matte A och min lärare på högstadiet och jag kom inte överens så när jag gick i åttan tänkte hon inte ens ge mig betyg så. "Fuck you 'M' ! "

Det känns dock inte som sommarlov , utan bara typ som en lördag. För Albin var också ledig idag och sedan spöregnar det. Får se hur det känns på måndag när jag är i Riga och alla andra sitter på jobbet , haha !

Nu ska vi nog laga lite mat, hörs senare !

Kommentarer
Sofie

Hahah, hmm vem kan "M" va ? :O



Love it!

2009-06-12 @ 17:11:44
Anki

Riga ??? Vi andra är i allafall i Talinn på måndag. ;-)

2009-06-12 @ 19:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0