onsdag

Jag kom precis hem till Albin där jag möttes av en överlycklig Charlie som nu tuggar på datakabeln eftersom jag sitter här. Han tycker att ni (bloggläsare) år allt för mycket uppmärksamhet.
Snart kommer Albin hem och då ska vi skynda oss iväg till Heron eftersom vi ska på bio ikväll . Baksmällan blir det, har hört att det ska vara en hit !

Vi firar 22 månader idag, därför ska vi mysa till det lite. Sover här i natt , åker till skolan imorgon och kanske till jobbet. Syrran fyller 22 imorgon, tiden går fort. Känns som att det var igår hon fyllde 21 men som att det var tre år sedan jag fyllde år. haha !

Nej, nu ska jag plocka undan lite,
hörs imorgon !


bild tagen från google.se

Kommentarer
mia

den filmen är så jävla rolig! :)

2009-06-25 @ 18:36:34
URL: http://miaalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0