lycklig

Jag är lycklig.
Lycklig för att alla jag älskar finns i min närhet.
Lycklig för att jag vet att jag har vänner som bryr sig.
Lycklig för att jag har ett bra liv.
Lycklig för att jag har ett hem.
Lycklig för att jag har både en mamma och en pappa.
Lycklig för att jag har en pojkvän.
Lycklig för att jag har mat på bordet varje dag.
Lycklig för att jag har läkarvård när jag är sjuk.
Lycklig för att jag har kläder att sätta på mig varje dag.
Lycklig för att jag har pengar att slösa på kläder.
Lycklig för att jag har rent vatten att dricka.
Lycklig för att jag vet att jag kan sova skönt på natten.
Lycklig för att jag är nöjd med mitt liv.
Lycklig för att jag har ett liv.

Varför kan inte alla få ha den turen som vi har ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0