lördag

Efter skansen igår mötte jag upp Albin. Vi åkte och mötte hans famlj och sedan åkte vi till hans systes skola för hjon tog examen igår. När vi hade suttit och lyssnat på (tråkiga) tal i två timmar åkte jag med Albins föräldar och hans systerson hem till hans föräldrar. Där åt vi mat och busade med Sigge. Jag kollade på en film, somnade på soffan och gick och lade mig på gästsängen och sov tills Albin kom hem. Han var ute och firade systerns examen.
Nu är vi hemma och gör oss iordning för vi ska ut till Ljusterö och ha det trevligt ikväll.

Nu kommer jag nog inte skriva på ett tag, tänker inte bli fast och beroende av min egen blogg , som vissa andra ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0