lördag

Åh, jag älskar verkligen att vara här.
Vi kom ut typ halv tre igår och då gick vi ner till vattnet och badade på en gång.
Senlåg vi där typ en timme innan vi givk upp till huset igen.
Vi satte oss på baksidan i solen och spelade " kasta gris" några gånger. Albin vann.
Sen lade vi oss inne på soffan och kollade lite på tv tills mamma och Janne kom.
Då grillade vi , kollade på fotbollen och hade det trevligt.
När vi hade ätit mat packade vi bilen och åkte bilen ner till vattnet igen. Sen åkte vi ut med båten och fiskade.
Vattnet var helt spegelblankt och vi satt där och tittade när solen gick ner.
Jag somnade på soffan när vi kom hem och gick upp till vårt hus runt halv tre.
Gick upp halv elva i morse, åt frukost och har suttit ute i solen och spelat kort.

Mamma och Janne är nere på brädgårn och ska handla liet färg och jag och Albin ska åka runt och titta lite.
Jag älskar älskar att vara här.
Ikväll ska vi gå hem till några andra och sen ska "männen " laga mat och vi "kvinnor" ska sitta på altanen i solen och snacka  skit. Alla här är så trevliga och det är gång avstånd hem till alla.

Jag är glad att jag har ett sånt här paradis att åka till !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0