god natt

Ja, egentligen vill jag bara säga god natt och meddela att jag snart får tillbaka min älskade dator och då kommer det bli mycket fler uppdateringar med bilder och liknande.
Min lilla min dator följer mig överallt men eftersom jag bara har en lånedator nu och de sa till mig innan jag lämnade butiken att om någonting händer måste jag stå för det känner jag att den lilla lånedatorn passar bäst hemma hos mamma så länge. Men som sagt, snart så !

Imorgon är jag ledig och jag har bara typ 90 min kvar i skolan innan skolavslutningen. Det känns så sjukt bra !
Jag ska försöka få lite gjort imorgon, typ rensa bland mina kläder som hänger i garderoben för hyllorna rensade jag för några månader sen men min hängande kläder ligger lite huller om buller och garderoben känns för liten fast den är typ ganska stor. Så...
Sen ska jag försöka städa mitt rum också för det ser ut som kaos på mitt golv nu innan skolan sluta och allt. Och om kameran på den här datorn skulle funkat så skulle jag tagit en bild men det gör den inte så ni får fantisera fram er egen bild om hur mitt golv ser ut.
Min älskade mamma vet redan hur det ser ut men har inte klagat ännu, får se om det kommer imorgon ;)


Men, nu ska jag kolla lite på Weeds.

Sov sött, vakna blött !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0