god morgon

Jag skulle jobbat idag men jag och Albin busade igår när vi skulle sova och han råkade kasta ner mig från sängen så att jag landade på armbågen. Var sådär lite lagom skönt och när jag vaknade i morse kunde jag inte ens greppa mobilen men det är bättre nu så imorgon ska jag jobba.
Sov till kl 12 idag och det kändes som att jag hade sovit bort typ hela dagen. Suck .
Sen dess har jag suttit framför tv:n och luffat. Vi måste kanske tillbaka till campingen idag för att hämta det sista ur husvagnen. ( den fick stå kvar) sen får vi se vad som händer.
Om Albin ska till bromma och hämta en mobil så åker jag hem. Annars stannar jag här ikväll och åker härifrån till jobbet imorgon.

Vi hade det i alla fall helt underbart på campingen. Dock glömde vi kameran så det blir inga bilder här men det är väl bara bra eftersom det typ spöregnade hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0