usch

Jag har precis skurat klart hela toaletten. Blä!
Jag hatar verkligen att skura toaletten , men ändå frågar jag inte ens Albin om han kan göra det för det tar för lång tid enligt mig. Haha  !
Jag har även plockat undan inne i köket och nu ska jag ge mig på sovrummet. Vi ska tvätta ikväll så jag måste leta fram alla kläder som ligger gömda lite här och var runt om i lägenheten.  Vi har bokat en tvättstuga från 16 - 19. Sen hoppas vi på att den i dörren mittemot är ledig från 18-21. Då kan vi tvätta alla kläder. Vi brukar nämligen ha problem med att vi bara hinner tvätta hälften för att vi har så mycket kläder som är typ röda, rosa,  och liknande och vi har mest svarta och vita kläder. haha.
Väldigt intressant inlägg måste jag säga. ! Vad fan tänker jag med ? Som att ni vill sitta och läsa om våra tvättproblem. Jaja, man kan inte vara på topp jämt .
Nu ska jag fortsätta med städningen !



haha, kolla hur blek jag var på första bilden ! Det var första dagen jag låg i Tanto med tjejerna och verkligen pressade.
Pinsamt när man ser de två bilderna bredvid varandra.

Fick precis ett samtal, är bjudna hem till Albins föräldrar på pannkakor innan vi har tvätttid.
hörs sen !

Kommentarer
Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Ibland är det så livet är... tider i tvättstugan och toalettrengöring... så varför inte skriva om det, bloggen är ju din.



Fina bilder på dig också! Både innan och efter solbrännan:.))

2009-07-19 @ 19:37:50
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Arne

Om alla i "familjen" sitter ner på toaletten så kanske det inte är så äckligt att göra rent den. ;-) :-D

2009-07-20 @ 13:37:19
URL: http://punkarne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0