TRött som en sengångrare

Haha, kom inte på någonting bättre.
Jag åkte till Skanstull och mötte upp Linn. Vi köpte minimorötter och loka och sen traskade vi ner mot tanto. Vi satte oss på en brygga och pratade. Det här hänt mycket och jag behlvde verkligen prata av mig med någon som har suttit i en liknande sits ( handlar inte om Albin) så det var hur skönt som helst.
På väg hem kom jag på att jag inte fick med mig några hemnycklar när jag stressade iväg i morse . Så jag fick smsa Ronja som sa att familjen var och spelade minigolf och sen fick jag åka dit helt enkelt. När jag kom hem var jag helt slut så jag slocknade på soffan och sov i 1,5 timme tills bror skrek för att han inte fick spela FIFA 09 mer .


Min älskling Linn !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0