Jag citerar mig själv.

"Därför ska jag lägga den här tiden på minnet, och när allt går åt helvete någon dag , så ska jag plocka fram den känslan jag känner nu. "


Men vet ni hur otroligt svårt det är att plocka fram den där känslan när allt verkligen går åt helvete. Jag sa för några dagar sen till min syster " tänk att livet kan ta en sån otrolig vändning på en sekund" . Och det har hänt nu. Allt har förändrats och går åt helvete. Jag vet inte vad jag känner för någon eller någonting längre. Och det har inte hänt just nu i denna sekund, det hände för en liten tid sen. Men ni vet hur vissa saker sätter sig på minnet och aldrig försvinner . Vissa saker kan förstöra relationer mellan vänner och bekanta föralltid.

" Från dag till dag, kan allt förändras.
Lite inte fullt ut på någon.
Berätta aldrig allt om dig själv.
Det är alltid någon som älskar att hugga i ryggen. "




bild tagen från google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0