jag är uttråkad

Familjen är som sagt på Gröna Lund. Jag sitter här hemma och har ingenting att göra . Det går ingenting bra på tv, jag har ingen som vill umgås med mig . Eller okej , jag orkar inte ringa någon för jag orkar inte röra på mitt feta arsle. Jag känner mig lite småtrött men vill inte gå och lägga mig med anledning till att jag kommer vakna as tidigt imorgon. Och i skrivandes stund kom jag på att alla ska upp tidigt imorgon förutom jag. Pappa och Carola ska till jobbet. Amadeus till fritids och Ronja ska iväg på ridläger . Suck.
Jag kommer vara på dåligt humör imorgon när jag vaknar om de väcker mig. Och det värsta är att Ronja har kasst morgonhumör och skiter i att jag ligger i samma rum på morgonen så även om jag inte ska upp kl sju som hon ska kan hon ligga och skrika som en treåring inne i sovrummet.

Aja, ska väl kolla på nåt skitprogram på tv tills familjen kommer hem eller så sitter jag här och kollar runt på mina favoritbloggar. Får se vad jag roar mig med .

Såhär känner jag mig just nu, suck


Bild tagen från google.

Kommentarer
Tobias - Mitt liv genom en kameralins

sv: tack tack tack! :D Snällt sagt! :D



Har just kommit hem från en fotografering i Abisko, Riksgränsen & Björkliden med Caroline! Återkom gärna till min blogg senare ikväll för att se resultaten



Gå gärna in här och rösta på min blogg som ”veckans blogg”. :D Jag är NR.7

http://siigutarious.blogg.se/2009/july/veckans-blogg-1.html

2009-07-12 @ 22:02:35
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0