jag är helt slut !

När vi kom hem idag började jag plocka och skura ur hela kylen. Vi hade mat som hade gått ut och det hade börjat lukta lite konstigt. haha !
sen satte jag mig och började binda flugor inför resan till Lappland nästa vecka.

Vi har även varit hos Albins föräldrar och lagat mat , ätit maten, ätit efterrätt och nu kommit hem.
Jag är hur trött som helst och ska gå och lägga mig snart så att jag vaknar upp pigg imorgon !

Men först. Har ni tänkt på hur sjukt irriterande det är när man hänger ut saker på tork hemma, Sen åker man iväg och när man kommer hem har det kommit ett oförberett spöregn som gör att man måste ta in allt , sen hänga ut allt imorgon om det är sol och så kan man hålla på hundra gånger i det här konstiga sommarvädret.


bild tagen från google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0