hej mina underbara läsare

Jag har tagit mig ut till Ljusterö igen. Till min fristad.
Jag älskar verkligen att varar här och jag kände att jag ville vara med min familj lite innan jag och Albin sticker på äventyr i två veckor. Vi vet inte riktigt vad vi ska göra mer än att ta oss upp till Ammarnäs och innan dess ska vi åka runt och titta på fina ställen och fiska lite. Finns en risk att vi slår ihjäl varandra men vi kan hoppas på att det inte blir så. Haha .

Jag måste bara säga att jag blir glad av era kommentarer. Jag skriver ju trots allt för er skull , även om det mest är för mig själv jag skriver. Nej, kanske ska ut och hoppa på studsmattan eller hjälpa mamma med maten. Får se vad som känns mest frestande !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0