godmorgon gänget

Jag har precis vaknat och sitter här idag .
Kanske ska jag jobba eller bara ligga hemma och ta det lugnt.
Får se hur det blir...
Imorgon ska jag träffa Mickis igen, vi ska bada om det är fint väder så jag hoppas hoppas !

Igår var jag ute och promenerade med David. Vi var ute och gick i flera timmar. Först pratade vi allvarligt och sen bara lekte vi som två små barn. Vi gungade och hade hopptävling, sen ville David ha spottävling. Sen åkte vi lite linbana och en annan slags gunga . Vi skrattade , eller jag skrattade hysteriskt i  flera timmar och när jag kom hem sov jag hur bra som helst  !


David är som sagt min bästa vän , i hela världen !


 

 
DAVID




Kommentarer
David

Du är bäst! :D och våran promenad igår var underbar ;) det var galet länge sen jag åkte en sån gunga och sniffade på löv haha! eller jag har nog aldrig sniffat på löv förut ^^

2009-07-01 @ 16:39:06
URL: http://tegneborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0