God morgon mina tigerungar

Vi såg på Chuck och Larrry igår men Ronja somnade efter 10 min och jag en stund senare.
Familjen ska på gröna lund idag och jag ska till täby.
Jag ska träffa min gamla låssas / halv / plast bror . Vi har typ inte träffats på fem år så det ska bli skit kul. Det är ju en bit att åka bara men det går nog bra.

Det känns som att jag är på språng hela hela tiden just nu. Jag har saker att göra hela dagarna och det är så skönt . I love it .
När jag kommer hem till mamma och har min mobil kabel igen så ska jag börja lägga upp lite bilder här. Jag tar massa bilder och det är irriterande att jag inte kan lägga upp de.

Aja, nu ska jag umgås med familjen innan de sticker och jag måste bli klar någon gång  .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0