God morgon

Vi bestämde oss för att sova hos Albins föräldrar i natt. De var inte hemma och Charlie, ja han vägrade att komma fram.
Så vi åkte upp till oss och packade allt innan vi åkte ner igen.
Vi hade rätt mycket att göra innan vi gick och lade oss. Typ , ladda över bilder från kamera till dator, ladda kameran och fylla 1,5 liters flaskor med vatten och frysa in. De kan nämligen hålla kyla i flera dagar men kylklampar håller barar kylan några timmar. Men när jag vaknade i morse låg inte kameran på laddning, det var fullt med bilder i den och flaskorna, ja de stod tomma på diskbänken.

Bilen är helt överfull, jag är skit trött, Albin står i duschen, det tog en halvtimme för honom att ta sig dit och han duschar alltid i typ en halvtimme, lite mer .

Aja, ska hitta nåt att äta. Lilla datorn följer med på äventyret, får se om jag kan koppla upp mig någonstans på vägen !

Kommentarer
Skinhead Barbiedoll

skönt som faaaan att duscha länge ju :)

2009-07-31 @ 16:44:28
URL: http://skinheadbarbiedoll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0