Go´morron sunshine

Hej mina små söta älsklingar.
GHar ni tittat ut genom fönstret idag ?
Jag vaknade till halv tio av att solen titta in genom gardinen. Jag somnade om och när jag vaknade igen hade det kommit stora tjocka moln som bestämt sig för att retas med mig och med solen så att den inte får titta fram. Så jag vet inte riktigt vad jag tycker om dessa jävla moln som ska jävlas med mig och alla andra. Kan man inte få en riktig sommar någon gång ?

Idag ska jag ín till stan och träffa Linn. Vi ska sitta och sola och prata så jag hoppas att det är finare väder inne i stan iallafall. Sen ska jag väl hem till pappa igen och vad som händer sen , ja det märker vi väl. Har ju typ inga kompisar här längre eftersom jag typ aldrig någonsin är här. Men det kan vara rätt skönt att bara vara hemma också.

Aja, nu måste jag skynda mig  , annars blir jag sen .,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0