darling i'm home

Nu är jag hemma från läkaren.
Jag gillar min läkare, hon är snäll. Sköterskan var dock inte lika snäll, hon stack mig i fingret och tog massa bloooood . =O Stackars lilla mig.
Men jag fick i alla fall massa mediciner så nu har jag blivit medicinkvinnan.
Jag fick allergitabletter, Bricanyl och nässpray , hela det kalaset gick på 320 kr , kändes som att jag kunde gjort något annat för de pengarna egentligen , men det är ju bra med medicin så att jag slipper gå runt och snora, gråta och ha andnöd. Haha Plus att det var mor min som betalade medicinen.

Det spöregnade ju i morse när jag vaknade så jag satte på mig mina fina gummistövlar när jag ändå bara skulle till läkaren och jag åkte bil. Sen blev det ju sjukt varmt och mina gummistövlar är fodrade så jag bytte snabbt om till pumpsen som låg i bilen.




Hade iallafall favorit tröjan från Tallin och ett par jeans på mig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0