bloggar av olika anledningar

Jag kan inte lova , att ni alltid vet vad jag pratar om.
Jag kan inte lova att jag alltid kommer berätta allt för er.
Jag kan inte lova att ni kommer förstå mina tankebanor.
Jag kan inte lova att ni kommer förstå allt jag skriver "mellan raderna"

Men jag skriver inte för att alla i hela världen ska läsa min blogg. Jag startade min blogg för att jag ville skriva. Skriva om mitt liv så att mina nära och kära kunde läsa. Men jag ville även ha ett ställe att skriva av mig. Även om många jag inte ens vet vilka det är läser min blogg, så var inte det min mening. Jag berättade nästan inte för någon att jag startat mín blogg. Och vet ni vad ? När jag började blogga visste jag inte ens att Kenza, Blondinbella, Kissie och alla andra fanns.
Jag visste inte ens att man kunde tjäna pengar på en blogg. Haha !
Okej, jag erkänner, jag kanske var lite efter på den tiden. Haha .

Men det är det , och jag ville bara förklara mig, en gång för alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0