YES !

SEGERPOSE & GLÄDJESKUTT
YES YES YES !! JAG VANN !! JAG VANN VANN VANN VANN VANN VANN !
Haha, jag har aldrig vunnit mot Albin någon gång. Kanske en gång men aldrig efter det. Så nu har jag äntligen vunnit. Det känns helt underbart. Alla hans tomter vad intecknade och han hade inte en krona . Yeeeeeees ! HIHI

Nu ska vi försöka för hundradde gången att få vårat nintendo wii att fungera. Eftersom vi är rätt trötta idag och inte vill sova bort hela dagen så försöker vi sysselsätta oss. Får se om det blir en promenad med Charlie (det är ju svinkallt). Men vi måste ta oss till Albins föräldrar och hämta min väska med mina kläder som jag lämnade där på nyår.

Nintendot verkar inte fungera. Får se hur vi ska lösa det här...
Ska försöka hjälpa till nu.
I'm out / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0