vet ni ?

Jag försöker.
Jag försöker hela tiden att vara duktig, gullig och snäll.
Jag försöker lyssna på alla som vill prata med mig.
Jag försöker hjälpa alla så gott det går.
Jag försöker ställa upp och stötta och finnas för alla hela tiden.

Jag har alltid alltid alltid varit sån. Eller iallafall så länge jag kan minnas.
Nu är saken den att jag har tröttnat...
Eller inte tröttnat, men blivit lite less.
Är trött på att höra på samma problem dag ut och dag in.
Jag är trött på att vara den som alltid lyssnar men nästan aldrig har någon som lyssnar...


Imorgon fyller jag år.
Jag fyller 17.
Okej, så imorgon är det 1 år kvar tills jag får gå på krogen.
Vad ska jag nu roa mig med i 365 dagar ?

1. Jag ska vara glad över att jag har världens finaste familj.
2. Jag ska vara glad över att jag har underbara vänner.
3. Jag ska leva länge på lördags kvällen (24januari)
4. Jag ska vara glad för att jag har världens finaste pojkvän.
5. Vara glad för att jag lever.
6. Få snuskigt bra betyg.
7. Skaffa en bärbar datort

Ja, listan byggs nog på men just nu ska jag gå och prata med min mamma och syster, sen sova.
Måste ju vara pigg när mamma sjunger imorgon, hihi.

Kommentarer
David

ledsen för att något av mina förra inlägg blev med "anonym", något knasade sig :S men hurru elin! DU har lyssnat så många gånger på mig och hjälpt mig hur mycket som helst! Är det något så är det bara att säga till! Ring eller smsa :) jag finns ju alltid här! (:

2009-01-22 @ 23:20:25
URL: http://tegneborg.blogg.se/
Anette o Krille

Grattis på födelsedagen och många kramar från världens bästa(?) morbror och Anette.

2009-01-23 @ 07:21:06
Arne

Trodde jag hade ditt mobilnummer men det hade jag inte. Så jag säger GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN här istället. Om prick ett år kan du gå på Anchor. I alla fall söndag till torsdag då det är 18 :-D

GRATTIS SOM FAN IGEN!

2009-01-23 @ 08:19:50
URL: http://vaktisarne.blogg.se/
erica

grattis elin :)

ha en fortsatt bra fördelsedag!

2009-01-23 @ 18:39:12
URL: http://www.ericathorellblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0