torsdag, sista dagen för veckan

Vet ni hur skönt det är att ha studiedag imorgon ? Jag är lycklig i hela kroppen.
Jag önskar att alla mina veckor var så. Att man slutar på torsdagen och sen är det helg fram tills måndagen igen.
Skulle inte det vara underbart ?

Idag hade vi två lektioner, samhälle och matte.
Kollade på film på samhälle och jag orkade inte jobba på matten så jag satt bara och gjorde ingenting , haha !
Min mattelärare var smått irriterad på mig och Karin eftersom vi lekte "sätta svansen på elefanten" på tavlan så efter ca en kvart började han bli helt galen så det var bara att snällt sätta sig och låssas att man jobbade.
Jag ska börja ta skolan på allvar, (nästa vecka)

Nu ska jag kolla runt lite och sen ungås med Albin och Jonas, kram !

Kommentarer
Anonym

Haha jag krossade dig VARJE gång sucker! :D Johan älskar oss utan tvekan :)

2009-01-08 @ 21:08:31
URL: http://endastpersonal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0