Tänkte ge er några bilder från 2008




10 Januari, Albin och jag firade 5 månader

Kopisars hundar åt upp
mitt älskade pepparkakshus =(
 
Jag fyllde år och fick mig david och thomas i badankeformat.


Mamma och jag var ute på supermysig promenad i Sigtuna i vårvädret


träffade världens sötaste hundar, mammas kompis hundvalpar (ville så gärna ha en)


Helst den !


Albin tog studenten och Vincent följde med oss överallt =)


Jag hade skolbal och slutade nian !




Var i London med pappa och syster.
Shoppade galet och hade det hur trevlit som helst ! =)






Åkte till Cypern med familjen och Albin.
Var på bröllop och firade vår ettårsdag där nere.


Nu orkar jag inte mer. Det var bara lite information i bilder om mitt år. Kram


Kommentarer
David

våra ankor!! :D fett fina ju! vilket år va? :)

2009-01-05 @ 20:09:16
URL: http://tegneborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0