studiedag

Dagen har varit fylld av aktiviteter enda sen jag vaknade.
Stina (Albins syster) hade skickat sms och frågade om jag visste vart Albin var, det visste jag.. Han låg bredvid mig i sängen.
Han och Thomas skulle träna idag så hon undrade om jag ville följa med till Tumba med henne och Sigge när hon skulle kolla på kläder. Så jag åt lite och gick ner till bussen, vi åkte till tumba och hittade en jättefin jacka till Stina och medan hon provade lite kläder så busade jag med Sigge. Sen åkte vi till gymmet och hälsade på Albin och Thomas och nu är vi hemma igen. Albin ska duscha och sen är det en liten monopol match som gäller , jag ´kommer självklart vinna. =)

Nu ska jag kolla runt lite, sen ikväll är det hockey. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0