stress

Ni anar inte hur stressigt mitt liv är just för tillfället.
Just det här med läxor som jag alltid gör i sista sekund, massa extra saker som ska göras och mitt i allt vill jag gärna kunna träffa min familj, pojkvän och kompisar. Men just nu är det full fokus på skolan som gäller.

Idag ringde Albin och meddelade att han inte hade någon nyckel, jag som skulle med två tjejer i klassen och pierca sig fick ursäkta mig och kuta hem så att jag kunde låsa dörren så att den inte stod öppen hela dagen. När jag nästan är hemma ringer jag mamma och frågar lite om ett litet extra knäck jag ska göra på hennes jobb. Då fick jag veta att jag måste sitta där och göra det så jag måste in till stan igen ikväll så att en kille på hennes jobb kan visa mig hur man ska göra. Jahaja, och mitt i det här ska jag skriva en stor del i ett arbete tills på torsdag och skriva en bokrecension på boken vi läser i engelskan som jag inte ens har kommikt halvvägs i. Det ska vara klart på fredag. Ojoj , stress stress stress... 

Nu ska jag sitta här en stund innan jag sätter mig på tunnelbanan till mammas jobb igen. Stress stress...  
När jag fixar med internet till min dator ska jag lägga in lite flum bilder jag tog med camen på lektionerna. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0