Så tack vare detta

Och lite funderingar igår har jag bestämt mig för att jag ska fortsätta lägga ut bilder närhelst jag känner för det.
Min pojkvän är världens finaste jag det vet både han och jag. Sen att du är så patetisk att du tror att du kan "vinna över mig" för att du säger så. Okej, du var nära, en liten liten stund. Men jag tänker inte låta dig "vinna". Du är så feg att du kommenterar anonymt, det är fuuuult kan jag tala om.


Idag ska jag shoppa jeans till mig, present till pappa.
Men först... Svenska och Matte.... Suck ...

I natt när jag inte kunde sova så gjorde jag engelska läxan.
Känns rätt bra faktiskt. Hihi.
Nu känner jag mig inte lika stressad så det känns ju bra-
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0