Nu är ju frågan

Om det är jag som blir så fruktansvärt ointressant när helgen närmar sig.
Eller om det är ni, mina kära läsare som är alldeles för upptagna för att titta in ?
Man märker direkt efter onsdag (torsdag) att siffrorna sjunker med ca 3 st besökare om dagen.
Sen mellan söndag och måndag (varierar lite), så skjuter det i höjden igen. Och sen ner igen.
Därför frågar jag mig själv om det är jag som är en kass bloggare i slutet av veckan eftersom jag är så trött då, eller om det beror på er ?

Jag blev tvingad till hockeyn av Albin. Jag som skulle varit hemma med mamma och Janne och bara haft det mysigt idag. Men inte det inte, jag fick gå på hockey. Inte lika kul måste jag erkänna men det funkade...

Nu sitter jag här i pyjamas och morgonrock. Det är så kallt i mitt rum att det känns som att fönstret står öppet. Ändå var de här igår och kollade och ställde in elementen. Hur kassa kan människorna bli? Det här är hundraelfte gången de är här för att "kolla, fixa, kontrollera eller ställa in ". MEN DET BLIR JU ALDRIG NÅGONSIN RÄTT!

Jaja, ska gå ut och umgås med familjen, tvinga Albin att värma mig.
Ska försöka skriva mer imorgon, lovar.
E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0