Nej nu känner jag mig lite ledsen

Det går rakt nerför...
Min statistik bara dalar.
Jag har försökt lägga in lite bevis för er men jag vet inte vad felet är. Det vill bara inte fungera... =/

Nu sitter jag iallafall här och känner mig lite deppig över detta.
Sen är jag så täppt i näsan att jag knappt kan andas.
Posetivt är det iallafall att Albin står och lagar mat till mig och mamma. Han sa att han fixar , då slapp jag. (haha)
Vi har varit runt lite idag, bl.a. har vi kollat i mitt gamla område där jag växte upp.
Jag gick runt och svor över att de hade "förstört" mitt hus, mitt femårs och små delar av mitt område.
Men det sker ju försändringar på 8,5 år så det är väl bara att acceptera...(?)

Ikväll kvart i nio är det Wallander som gäller. Vi ska gå på Heron City så vi måste hem först och lämna Charlie.
Men det är helt okej, känns inte som det är speciellt jobbigt faktiskt.

Nu ska jag kolla så att jag har med mig allt jag behöver för jag stannar några dagar hos Albin. Ungefär 2 eller 3 dagar.
E


Kommentarer
David

jag läser fortfarande ;)

2009-01-17 @ 15:35:02
URL: http://tegneborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0