matematik

Nu sitter jag på mattelektionen. Vi har precis börjat och läraren har en genomgång på tavlan om saker vi har gått igenom och jobbat med i flera veckor. Kände att jag lika gärna kunde skriva lite till er.

Dagen började med att klocka ringde kvart i åtta. Jag fattade ingenting. Mamma kom in och  gav mig telefonen och sen snoozade jag i en kvart innan jag kom på att jag skulle gå om tjugo min. Det blev lite stressigt men eftersom min älskade mamma körde mig till tunnelbanan kom hann jag med tunnelbanan iallafall. Kändes otroligt bra måste jag erkänna. Mötte Julia på tunnelbanan och åt min frukost och nu sitter jag här och lyssar på Julia som pratar och matteläraren som försöker förklara tal för en klass som inte lyssnar.
Det är perfekt att jag sitter bak för då är det ingen som ser att jag sitter vid datorn.

Nej, dags att räkna lite.
E


Kommentarer
Morsan

Ska nog be din lärare att du får sitta längst fram. Sluta lek och lyssna. :-)

2009-01-28 @ 11:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0