Måndag

Jag har börjat med någonting nytt.
Varje gång jag går in och sätter mig vi datorn så börjar jag alltid med att läsa andras bloggar.
Jag har några som jag alltid läser.
Sen när jag har skrivit klart i min egen blogg så kollar jag runt i flera. Ja, kan ju fråga sig varför jag gör så men jag har inte en aning. =)

Idag påbörjade vi vår svenska A kurs.
Det hela började med att vi skulle fråga en kompis några frågor som stod på ett papper, eller okej. Det var typ 40 frågor, men man fick välja ut vilka man ville skriva om.
Sen skulle man skriva ett "självporträtt" om personen.
Jag som alltid har gillat att skiva och alltid har tagit det väldigt seriöst bestämde mig för att jag den här gången skulle skämta till det lite. Jag lovar att jag ska skriva in den här när jag får tillbaka den från min lärare.
Jag kände att jag kunde vara lite oseriös när det endå bara var för att hon ville se vart vi låg i svenskan och så. Det var alltså inte någon betydsättning på det.

Nu ska jag fortsätta kolla runt och sen ska jag läsa min nya bok jag lånade av Karin.
Kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0