måndag...

Idag vaknade jag av att albins telefon ringde. Hans föräldrar ville bjuda oss på lunch.
Jag ville kolla klart på matrix.
Albins vilja vann så vi gick dit, skrattade och hade trevligt. Åt god mat.
Sen var det dags att kolla på Sigge när han åkte pulka ! :)
han var så otroligt söt. Gullunge det där.

Sen var det dags att dra sig hemåt. Vi la oss och kollade på Matrix och nu ska vi väl laga lite mat snart. =)
På måndag börjar skolan. Helt kasst. Inte ett dugg sugen. Jag går bara mellan 9-12:30 typ så det är ju rätt okej, men iallafall. Har haft lov hur länge som helst. Hur kul känns det här liksom ? ^^

Aja, nu ska jag kolla vad det finns att laga för mat .
Kram i vintermörkret.

Kommentarer
olivia

rolig blogg tycker jag att du har:)

2009-01-05 @ 21:44:50
URL: http://oliviafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0