Jag tycker sånt här är kul

Åtta saker om dig själv
1. Är du singel? nej !!
2. Är du lycklig? Ja, oftast
3. Är du uttråkad? Just nu
4. Är du ledsen? nej
5. Är du italienare? haha, nej ?
6. Är du en cooling? det vet väl alla ?
7. Är du från Irland? men hallå ? nej
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej, de var de aldrig från början.

Åtta saker om dig kärleksliv
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja
2. Har du någon gång blivit sårad? Har inte typ alla det?
3. Har du någonsin tänkt på samma kille flera gånger under samma natt? Tänkt? På natten sover jag så i så fall, drömt
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Absolut, vem har hittat på dessa frågor ?
5. Har du kysst någon under de senaste veckorna? Ja, så senast för några timmar sen
6. Har du haft en hemlig beundrare? Nej, inte vad jag vet om. haha
8. Vill du gifta dig när du blir stor? Jag tror det.

Två alternativ
1. Hår eller ögon? Ögon
2. Katter eller hundar? båda
4. Några få bästa vänner eller jätte många "vanliga" kompisar? några få bästa vänner, det värderas högre.
5. Tv eller internet? beror på vilket humör. Men måste säga internet tror jag
6. Coca-Cola eller Pepsi? coca-cola
7. Utekväll eller romantisk hemma kväll? Beror på vad jag känner för
8. Pengar eller lycka? Lycka, men vissa tror ju att man blir lycklig av pengar.
9. Dag eller natt? Dag på vintern, natt på somarn
10. Msn eller mobil? Mobil, det är helt enkelt mer användbart

Tio "har du någonsin"

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? nej.
2. Brutit ett ben?  Nej
3. Gjort något du ångrar? Ja, men det har väl alla
4. Hoppat Bungy Jump? Nej, det vågar jag inte !
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja, många gånger
6. Ätit en hel tårta? Nej, jag skulle nog spy då
7. Gjort bort dig offentligt? Ja, jag skäms ju inte. Så det händer ju, ofta.
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Har väl tänkt tanken någon gång.
9. Gråtit när ett husdjur dog? Annars tycker jag att man är känslokall.
10. Velat försvinna? Ja, många många gånger.

Senaste
1. Telefonsamtalet du gjorde? Albin
2. Telefonsamtalet du fick? Julia
3. Personen du var med? Albin , men mamma är ju hemma så henne också.
4. Roligaste grejen som hänt? Skämtar du ?
5. Personen du smsade? Josefin.
7. Du skrev till på msn? Typ, god natt.



Okej, nästa gång ska jag läsa igenom alla innan jag bestämmer mig för att klistra in och svara själv i min blogg. Det här var helt sjuka frågor. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0