Jag är glad

Tack vare en underbar kommentar jag har fått. Det finns människor som alltid får en glad.


Arne
om Jag var på så bra humör:
Sorgliga människor som inte inser att alla har olika smaker och att kanske deras är som skit i andras. I det här fallet med "Va fuuul" så skulle jag gärna vilja se om den personen gråter eller skrattar när spegelbilden kommer tillbaks som en käftsmäll mot dem.
Nu har inte jag sett din pojkvän men eftersom jag vet att du har god smak så... ;-)
Stå på dig för jag har själv aldrig fått höra att jag är snygg på någon bild trots att jag vet att jag är det. host host hahaha
Kommer i alla fall tillbaka hit, bilder eller inte.
Glöm inte att vaktmästeriet fortfarande har Vällingbys godaste kaffe.

Kommentarer
Arne

Kul att du uppskattade den :-D

2009-01-22 @ 11:35:17
URL: http://vaktisarne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0