hemma

Det blev en lång dag på jobbet. Men det gör ingenting, det är ju världens underbaraste barn. Förutom att om man kommer på någonting som de tycker är roligt. Som typ att snurra dem runt runt runt så måste man göra det om och om igen tills de kommer på någonting annat de kan göra. Annars spyr man rakt ut. Men jag lyckades undvika det fenomenet just idag. Istället fick den äldsta dottern typ en glasbit i foten eftersom jag råkade sopa omkull ett glas idag, sen sopade jag tills jag  trodde allt var borta. Sen sprang de och lekte och plötsligt hör jag
- Elin, jag kände att det gjorde ont under foten och nu blöder jag...
*oooops*

Aja , ett coolt plåster senare var det lungt.
Vi spelade lite nintendo wii och playstation 2 innan föräldrarna kom hem och jag åkte hem hit och nu sitter jag här... Ska snart kasta i mig någon mat, känns som att magen typ är... tom..

Aja, nu ska jag kolla runt lite, lägga mig tidigt och upp och jobba flitigt i skolan imorgon.
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0