GratisMode.se

Jag har precis gått med på en hemsida som heter GratisMode.se
Det verkar vara en väldigt seriös och bra sajt och jag är redan nöjd.
Men jag ska förklara lite snabbt för er så kanske ni också vill gå med där.

VAD ÄR GRATISMODE.SE?
GratisMode är ett koncept där de belönar sina medlemmar med trisslotter, biobiljetter och presentkort (på ex. H&M, Vero Moda) när de handlar eller registrerar sig hos deras välkända annonspartners.
(det är alltså nästan som GratisBio.se)

ÄR DET HELT GRATIS?

Det finns ingen hake - medlemsskapet på GratisMode är 100% gratis. GratisMode finansieras via deras annonsörer som ni hittar under Samla poäng-sidan.

MIN KOMPIS SOM JAG VÄRVADE HAR FÅTT 100 POÄNG, MEN JAG HAR INTE FÅT MINA 50 POÄNG. VARFÖR?

Personen du värvade började med 50 poäng, och måste därför uppnå 150 poäng för att ha samlar in sammanlagt 100 poäng. När personen du värvat nått 150 poäng eller mer så kommer även du få dina 50 poäng.



Så, här var lite information om sajten. Hoppas att ni blir intresserade =)


Om ni blir det är det bara att klicka här ---> länk <--- 


Kommentarer
Maria

Lottar ut 5 GRATIS DESIGNER på min blogg!=)

2009-01-12 @ 16:16:54
URL: http://designbyristo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0