god morgon, god dag , god lunch ?

Ja, allt på en gång eftersom jag inte har hunnit skriva.
Datorn har varit med hela dagen men det har varit en jobbig och svår dag i skolan så jag har inte hunnit idag tyvär men nu var jag klar med det vi ska göra på engelskan och vi slutar om tio min s jag unnar mig att sitta här och skriva i 5 min.

Idag ska jag jobba igen på mammas jobb men först ska jag med tjejerna och testa ett nytt luchställe vi har fått. VI har ju matkort med 35 kr på varje dag. Vi har haft ett ställe hittils där det kostar 35 kr och det är mackor. Så nu har vi äntlgen fått ett nytt ställe dr det bara kostar 35 så man måste ju testa !

Ja, nu slutar vi närsom och vi måste lädda på matkortet eftersom månaden snart är slut.
Hörs senare.
E


vårat matkort och en del av min outfit för dagen.


Kommentarer
Astrid

Nu läser jag din blogg också, prenumerant på bloglovin och grejer :)

2009-01-31 @ 13:53:41
URL: http://svederus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0